Страници: [1]   Надолу
  Разпечатай  
Автор Тема: Моля за съвет  (Прочетена 1533 пъти)
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
anatoliya
Потребител
*

Карма: +0/-0
Липсва Липсва

Публикации: 1


« : Юни 28, 2017, 12:24:31 »

Здравейте, 
Закупих, през  Януари 2015г. подземен имот, съставляващ, подземни гаражи и 3 склада в хотелен к-с в Слънчев Бряг. Нотариален Акт, с инвеститора, подписахме в нотариална кантора в София.
През лятото, когато посетих обекта се оказа, че единият от складовете е машинно отделение  на два асансьора на сградата, единият е пътнически, а другият е за колите.
За този склад, всяка година плащам на общината такса сграда и такса  смет.
Освен това, вече за четвърти сезон  асансьорът за колите не работи, понеже  не е сменено, - от управляваща етажната собственост, - маслото, което не е пригодно за употреба.
Отправих писмо до фирмата, която обслужва асансьорите на сградата, отговориха ми да намеря друго място за тази цел.   
Обърнах се и към управляваща етажната собственост с молба да включи темата за обсъждане на общото събрание на собствениците, но тя отказа да включи темата в дневния ред.
Моля, за съвет, какви законни мерки мога да предприема за разрешаване на гореописания проблем.
Благодаря, предварително.
С Уважение,
anatoliya
Активен
Страници: [1]   Нагоре
  Разпечатай  
 
Отиди на: