ivana.y
Потребител
Карма: +0/-0
Липсва
Публикации: 1
|
|
« : Юли 04, 2013, 08:45:29 » |
|
Здравейте, моля за помощ! Със съпруга ми подписахме "споразумение" с фирма HMS (рекламна агенция, както се представиха) на една тяхна презентация. Споразумението е за 7 дневна почивка на о. Тенерифе, която може да ползваме в следващите 18 месеца, на стойност 880 лв., при подписването ние платихме на ръка цялата сума, за което получихме касова бележка. На следващият ден се усъмнихме в офертата, тъй като се оказа, че има много недоволни от фирмата. Свързахме се с тях по телефона, определихме си среща в офиса им. Междувременно изпратихме писмо за отказ по закона за защита на потребителите по куриер с обратна разписка, както и е-mail за отказ в предвидения в закона 14 дневен срок. На срещата с мениджъра им в офиса ни отказаха връщане на цялата платена сума, тъй като вече (за 1 ден и то неделя) са успели да ни направят регистрация в хотела на о.Тенерифе (при положение, че не сме фиксирали дати) и за да се откажем, е необходимо да прехвърлят нашата регистрация на друго семейство, за целта ще си задържат 200 лв. Ние им обяснихме, че това не ни устройва, искаме си цялата сума и няма причина да ни задържат тези пари. От офиси казаха, че сме подписали "споразумение", а не "договор" и нямаме право на отказ, не попадаме в хипотезите на закона за защита на потребителите, нямаме право на никаква защита от страна на закон, съд и комисията за защита на потребителите, а единствено трябва да разчитам на тяхната добра воля, за да си получим парите. Подадох жалба до Комисията за защита на потребителите и Активни потребители, за сега чакам отговор. Моля, кажете ми, ако не се разреши извънсъдебно спора, мога ли да заведа иск за връщане на парите или да се примиря със загубата на 200 лв. и да внимавам повече от тук нататък? Благодаря за отделеното време!
|