polina78
Потребител
Карма: +0/-0
Липсва
Публикации: 1
|
|
« : Февруари 01, 2012, 11:20:34 » |
|
Здравейте, имам следния казус. Закупила съм стока, апарат/машина от българска фирма офиц. предтсвител на френска- производител. Предоставена ми бе гаранция от 1 год., по време на която, апарата имаше 3 пъти проблеми със софтуера, и спираше работата ми. тези проблеми се решаваха с нов софтуеър, смяна на фронт панел и т.н., което неминуемо беше загуба за мен. При последния проблем със софтуеъра, който изизкваше преинсталция с нов, аз изисках да ми се удължи гаранцията, поради сериозно притеснение за чести проблеми. такава ми беше направена. Сега отново се сблъсквам с поредния софтуърен гаф, който отново ще ми спре работата и ще трябва да получа нов такъв от производителя, както досега. Притесненята ми са че, след като и удължената гаранция приключи, ще имам подобни проблеми които ще ми носят загуби, а и кой знае може да поискат да заплащам допълнително "нещо". Към кого мога да се обърна за помощ? Как да предявя рекламация?
|