Страници: [1]   Надолу
  Разпечатай  
Автор Тема: EOS MATRIX - агресивно поведение за изкупено задължение?  (Прочетена 309640 пъти)
0 Потребители и 7 Гости преглежда(т) тази тема.
benidi
Потребител
*

Карма: +0/-0
Липсва Липсва

Публикации: 2


« : Март 02, 2011, 10:31:10 »


Здравейте!
Преди минути проведох пореден разговор със служителка на Външна финансова агенция ЕОС МАТРИКС. Това, което получих като отношение бе крясъци в телефонната слушалка.
От септември месец ме безпокоят, че изкупили задължение на мое име от ДЖЕТ Кредит - покупка на лаптоп през април 2006 г., непогасено. Аз лично не съм получавал нито писмо от предходния кредитор за прехвърляне на вземания, нито копие на договор за нови условия от МАТРИКС.
За пореден път помолих служителката на МАТРИКС да ми бъде изпратено уведомително писмо за условията и сроковете, на които трябва да отговоря, както суми, лихви, обезщетения за забава и т.н. Уви - НИЩО. Днес агресивно ме покани ми каза "да не й се моля за какво ли не (за документите), тъй като не съм в позицията да се моля". "Покани" ме на място в Малинова долина да взема документите от техен юрист.

Моля за съдействие, коментар или просто споделен опит - реално ли е всичкото това? трябва ли да се чувствам притеснен?

Ще се радвам и на отоговор с личен опит с тази агенция.
Благодаря Ви предварително!
Активен
Rose
Модератор
Джедай
****

Карма: +23/-1
Липсва Липсва

Публикации: 494



« Отговор #1 : Март 02, 2011, 11:13:46 »

Ето, виждате ли как описвате ситуацията подробно, но пак не сте записали същественото. Има ли падеж? Затова се ходи при адвокат. Вие просто не знаете кое е от значение.

Какво ви е задължението? Защото без покана за плащане няма да стане. Ако заведат иск, просто го признайте, защото иначе ще ви натоварят с разноски. За да заведат иск обаче, трябва да ви поканят. Нотариална покана струва 70-300 лв. Иначе как ще удостоверят пред съда, че са Ви поканили? Ако нямате покана с разписка и падеж, просто оставете нещата на техните адвокати, а когато пристигне нещо различно от телефонно обаждане, отидете при адвокат.

Когато няма определен ден за изпълнение, длъжникът изпада в забава, след като бъде поканен от кредитора.
Активен

benidi
Потребител
*

Карма: +0/-0
Липсва Липсва

Публикации: 2


« Отговор #2 : Март 02, 2011, 11:34:06 »

Извинете ме, но наистина не разбирам ккакъв падеж визирате.

Задължението е произлязло от покупка на лаптоп на равни месечни вноски - 6 или 12, не съм сигурен, през 2006г. Вероятно падж на всяко просрочие е месечната вноска към кредитора Jet Credit.

От EOS MATRIX до момента получавам единствено телефонни обаждания, а след като поискам документ получавам отговор "нали ви пратихме". Да, но аз не съм получавал. Едното им решение бе "да го търсите в пощата си - в клона", другото "ами заповядайте в Малинова долина да си го получите от нашия юрист".
Питането ми по-скоро е давността в този случай 3 години ли е (за периодичен падеж на задължение) или 5 години? Изчетох ЗЗД от 2010 и нещата за мен са тълкуваеми.
Не разбирам и дали срокът на давност се актуализира (започва да тече отначало) след прехвърлянето на задължението от Jet към ESO?

Поздрави!
Активен
Страници: [1]   Нагоре
  Разпечатай  
 
Отиди на: