Страници: [1]   Надолу
  Разпечатай  
Автор Тема: Прекратяване на договор с Кейбълтел /Blizoo/  (Прочетена 3810 пъти)
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Мария Димитрова
Потребител
*

Карма: +0/-0
Липсва Липсва

Публикации: 2


« : Февруари 09, 2011, 02:52:27 »

Здравейте,

Казуса е следният. През 2009 г. т.е. на 28,07,2009 г. моят съпруг е преподписал договор с Кебълтел, тъй като те се цифровизираха и трябваше за да може да ти дадът устройството за цифровизация за да може да гледаш  – срочен за 24 месеца. След няколко месеца ние решихме, че не желаем повече да сме клиенти на тази фирма, тъй като услугите на тяхните конкуренти са много по-добри и на по-малка цена, а и имат навсякъде покритие / ние изолзваме сателита и на село в Марянския Балкан/. След това решение аз извадих договора им и го прочетох, в който пише според „Общите условия“ на Кейбълтел, но тези общи условия не са прикачени към този договор „бланка“. Съответно влязох в сайта им и се опитах да ги намеря, да имаше ги но прикачени с ниска резолюция дребен шрифт, който нямаше как да се прочете, след уголемяване текста се размазваше и не се четеше.  Отидохме в офис на Кейбълтел в Сливен и попитахме може ли да си прекратим догорова. Отговориха ни, че единственият вариант е да подадем молба за временно прекратяване, което не може да бъде за повече от 3 месеца. Подадохме такава молба на 05,12,2009, в която упоменхаме, че нямаме възможност да заплащаме таксата  – не ни направиха копие от нея, но ни дадоха входящият и номер.  Заедно с тази молба им върнахме устройствата срещу приемо-предавателен протокол. Преди да изтекът трите месеца накарах съпруга ми да отиде и да подаде друга молба. Отговорили му, е не може да подава повече молби за времнно спиране. Ние решихме, че няма да ползваме повече услугите им – бяхме върнали устройствата, без тях няма как да гледаме. Сега започнаха да звънят на съпруга ми и да му казват, че има да плаща по договор. Звъняха му два пъти, като и двата му казваха различна сума / веднъж 196 друг път 260/. Ходихме вчера в офиса казаха ни сума около 260 лв. Не сме плащали нищо.
Днес  отворих Общите условия и ги прочетох – вече могат да се четът нормално. Според тях е възможно да се подава 2 пъти в годината молба за временно -  максимално по 3 месеца т.е. за 6 месеца общо на година. Звъннах на телефона им за услуги и след като попитах в крайна сметка колко дължим ми казаха, че от м.12,2009 до 01,2011 г. дължим 196 лв. и аз тогава попитах ами защо не сте приспаднали 3 месеца за които имаме подадена молба, отговориха ми че таксите за тези три месеца не се опрощават, тъй като автоматично договора се продължавал с три месеца. Което означава, че договора ми вече не е до 28,07,2011 г., а е продължен до  28,10,2011 г. Не можех да повярвам колко е нагло. Проверих в Общите им условия и там наистина има такова нещо „21.8. временно да спрат за определен и предварително заявен период, не по-малък от един месец и не по-дълъг от три месеца, ползването на услуги по свое желание след плащането на всички дължими суми и след подаване на писмена молба до КЕЙБЪЛТЕЛ. При временно спиране на услугите по чл. 4.1. от настоящите общи условия се деактивират и всички други услуги. Възможно е спиране само на другите услуги. Повторното активиране на услугите след изтичане на определения в молбата на Потребителя срок става след заявка от ПОТРЕБИТЕЛЯ. Цената за повторно активиране се определя съгласно действуващата ценова листа на КЕЙБЪЛТЕЛ. Временно спиране е възможно само два пъти в рамките на една календарна година като заявеният период винаги започва от началото на месеца и се отнася за пълен календарен месец. В случаите, когато ПОТРЕБИТЕЛЯТ е на срочен договор, договорът продължава своето действие от момента на повторното активиране на услугата до изтичането на срока, за който е сключен.“ Боже та в БГ трябва да водиш адвокат навсякъде където се подписваш. Такива заробващи условия. Какво да правят хората които са останали без доходи те откъде да знаят какво ще стане една та две години напред.
ОК видях, че отвсякъде са си вързали гащите, ама защо този факт не ни беше споменат от служителката в техния офис, нали все пак това и е работата, а ние питахме ли питахме / страшно са некомпетентни/. И защо в такъв случай ни взеха устройствата, защо след изтичането на 3 месеца не ни се обадиха да ни кажат елате да си ги вземете,  че ние продължаваме да Ви начисляваме такса, а ни се обаждат след 6, че имаме да плащаме /за това евала/. И защо ни искат сума от 260 лв., която е до края на изтичане на договора т.е. след новата информация която научих до 28,10,2011 г., след като този ден още не е настъпил. Ако искат тази сума това не значи ли, че смятат от тяхна страна договора за приключен и ни искат неустойки за него, а в същото време ми казват, че не  е прекратен ?
Знам, че е късно /трябвало е мъжа ми да прегледа всичко подробно/, но моля за съвет какво мога да направя, освен да си платим.
Законно ли е да се тълкува по този начин термина „временно спиране“?

Благодаря предварително!

« Последна редакция: Февруари 09, 2011, 03:41:09 от Rose » Активен
Rose
Модератор
Джедай
****

Карма: +23/-1
Липсва Липсва

Публикации: 494



« Отговор #1 : Февруари 09, 2011, 03:40:48 »

http://www.lawsbg.com/forum/index.php?topic=3133.0
Активен

Мария Димитрова
Потребител
*

Карма: +0/-0
Липсва Липсва

Публикации: 2


« Отговор #2 : Февруари 11, 2011, 03:57:08 »

Здравейте,

благодаря, но не смятам че върпосите имат много общо.
Не мислите ли, че след като имаме приемо-предавателен протокол за върнати устройста /без които няма как да се гледа кабелна/, който е подписан от представител на кабелната е един вид съгласие от тяхна сттрана за прекратяване на договора?
Активен
Страници: [1]   Нагоре
  Разпечатай  
 
Отиди на: