Страници: [1]   Надолу
  Разпечатай  
Автор Тема: Проблем с прекратяване на договор с Blizooo  (Прочетена 4824 пъти)
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Петкова
Потребител
*

Карма: +0/-0
Липсва Липсва

Публикации: 3


« : Февруари 08, 2011, 04:32:08 »

Здравейте,не знам дали точно тук е мястото където мога да задам въпроса си,ако съм сбъркала,моля модератора да премести темата.Проблемът е следния:
През октомври 2009 г.сключих договор с тогавашната фирма Кебъл Тел/сега Близооо/ за доставка на интернет и цифрова телевизия.На следващия месец обаче ненадейно ми се наложи да се преместя в друг град,в който тяхната услуга все още не беше разработена и я имаше само в отделни квартали.Аз отидох в офиса на Кейбъл Тел,обясних каква е ситуацията.Върнах цифровия приемник и останалите неща и ми издадоха приемо-предавателен протокол,който удостоверява,че всички техни неща съм ги върнала.Служителят обясни,че в случай като моя,договорът се прекъсва и не се дължат неустойки.Написах една молба за прекратяване.Стиснахме си ръцете и си тръгнах.Тази седмица ми звънна жена от София от фирма за събиране на вземания,която ме уведоми,че дължа на Кейбъл Тел 300 лв неустойка.Отидох в офис на Кейбъл Тел/Близоо/ и попитах какъв е проблема.Беше ми обяснено,че трябва да отида в централния офис.Те там имали архиви и явно някой не си е свършил работата и не ми е закрил договора в тяхната система.Отидох в централния офис и нелюбезна служителка ми каза,че нищо не мога да направя и задължението ми няма да бъде закрито.Посъветва ме да разговарям с мениджъра след 2 дни,когато щял да дойде в офиса.Въпросът ми е какво мога аз да направя в тази ситуация?Приемо-предавателният протокол ще свърши ли някаква работа?Защо след като съм имала задължения ми звънят чак година и нещо след това?Ако някой отговори и ми даде съвет,ще съм много благодарна!
« Последна редакция: Февруари 24, 2011, 01:05:53 от 1000 » Активен
Rose
Модератор
Джедай
****

Карма: +23/-1
Липсва Липсва

Публикации: 494



« Отговор #1 : Февруари 08, 2011, 04:58:02 »

Цитат
Здравейте,не знам дали точно тук е мястото където мога да задам въпроса си,ако съм сбъркала,моля модератора да премести темата.Проблемът е следния:
През октомври 2009 г.сключих договор с тогавашната фирма Кебъл Тел/сега Близооо/ за доставка на интернет и цифрова телевизия.На следващия месец обаче ненадейно ми се наложи да се преместя в друг град,в който тяхната услуга все още не беше разработена и я имаше само в отделни квартали.Аз отидох в офиса на Кейбъл Тел,обясних каква е ситуацията.Върнах цифровия приемник и останалите неща и ми издадоха приемо-предавателен протокол,който удостоверява,че всички техни неща съм ги върнала.Служителят обясни,че в случай като моя,договорът се прекъсва и не се дължат неустойки.Написах една молба за прекратяване.Стиснахме си ръцете и си тръгнах.Тази седмица ми звънна жена от София от фирма за събиране на вземания,която ме уведоми,че дължа на Кейбъл Тел 300 лв неустойка.Отидох в офис на Кейбъл Тел/Близоо/ и попитах какъв е проблема.Беше ми обяснено,че трябва да отида в централния офис.Те там имали архиви и явно някой не си е свършил работата и не ми е закрил договора в тяхната система.Отидох в централния офис и нелюбезна служителка ми каза,че нищо не мога да направя и задължението ми няма да бъде закрито.Посъветва ме да разговарям с мениджъра след 2 дни,когато щял да дойде в офиса.Въпросът ми е какво мога аз да направя в тази ситуация?Приемо-предавателният протокол ще свърши ли някаква работа?Защо след като съм имала задължения ми звънят чак година и нещо след това?Ако някой отговори и ми даде съвет,ще съм много благодарна!

Трябвало е да прекратите договора. Писмен договор се прекратява писмено с подпис. А не със стискане на ръцете, защото стискането на ръцете сега няма как да го докажете. Вижте в договора какво пише като калуза за прекратяване. Също така дали се прекратява с предизвестие, срочен ли е ...?
Активен

Петкова
Потребител
*

Карма: +0/-0
Липсва Липсва

Публикации: 3


« Отговор #2 : Февруари 08, 2011, 05:03:01 »

Написах молба,подписах се.Беше ми казано,че в случай на смяна на адрес,където услуга от тази компания не се предлага,по договора не се дължат неустойки!
Активен
Rose
Модератор
Джедай
****

Карма: +23/-1
Липсва Липсва

Публикации: 494



« Отговор #3 : Февруари 08, 2011, 05:06:07 »

Цитат
Написах молба,подписах се.Беше ми казано,че в случай на смяна на адрес,където услуга от тази компания не се предлага,по договора не се дължат неустойки!

Звучи просто: Договорът е двустранен.

Но е сложно: Договорът се удостоверява с подпис. Молбата съдържа само Вашия подпис, нали така? Т.е. не сте отменили договора, защото са ви нужни два подписа. След като не сте го отменили, значи той действа. Юридически. Някой там ви е стиснал ръката - ок, може би сте много чаровна и не е искал да Ви обясни, че договорът си е договор. За да го прекратите трябва да ДОГОВОРИТЕ прекратяването и да го ОФОРМИТЕ. И след като интересът е Ваш, ваше е било и задължението да изискате тези подписи.
Активен

Петкова
Потребител
*

Карма: +0/-0
Липсва Липсва

Публикации: 3


« Отговор #4 : Февруари 08, 2011, 05:08:22 »

Наистина не съм запозната добре с тези неща и затова пиша тук.Какъв е вариантът сега?Какво мога да направя и изобщо мога ли да направя нещо в този случай?Защо досега не се обадиха,за да си търсят парите,а се обаждат година и нещо след това?
Активен
balala
Потребител
*

Карма: +0/-0
Липсва Липсва

Публикации: 1


Ел. поща
« Отговор #5 : Април 21, 2011, 11:55:26 »

Здравейте,

Подобен проблем имам аз - blizoo неправомерно търсят задължения

Имам сключен безсрочен договор с фирма "Сити Кабел" от 2000 г. за предоставяне на кабелни услуги. В договора има клауза, която гласи, че в срок от еди колко си дни, ако услугата не бъде запалтена, то тя бива прекратявана - съответно ако реша да я подновя заплащам xx%.

В годините собсветникът на това трасе се променяше многократно като преди около  5 години съвсем загубих диря на кого какво трябва да се плаща, тъй като имам договор само със Сити Кабел.

Някъде във времето беше закупена от София Кабел, след това май Кейбъл Тел, Евроком , Близу

Въпросът ми е след като договорът е безсрочен и има клауза, по която е трябвало да ми отрежат кабела, имат ли право сега да ме карат да заплащам минали задължения на компании, които не съществуват вече. Обадили са се от Близу някаква дама и се е представила за юрист като ни кани в офиса на Близу.
Активен
Страници: [1]   Нагоре
  Разпечатай  
 
Отиди на: