Здравейте,не знам дали точно тук е мястото където мога да задам въпроса си,ако съм сбъркала,моля модератора да премести темата.Проблемът е следния:
През октомври 2009 г.сключих договор с тогавашната фирма Кебъл Тел/сега Близооо/ за доставка на интернет и цифрова телевизия.На следващия месец обаче ненадейно ми се наложи да се преместя в друг град,в който тяхната услуга все още не беше разработена и я имаше само в отделни квартали.Аз отидох в офиса на Кейбъл Тел,обясних каква е ситуацията.Върнах цифровия приемник и останалите неща и ми издадоха приемо-предавателен протокол,който удостоверява,че всички техни неща съм ги върнала.Служителят обясни,че в случай като моя,договорът се прекъсва и не се дължат неустойки.Написах една молба за прекратяване.Стиснахме си ръцете и си тръгнах.Тази седмица ми звънна жена от София от фирма за събиране на вземания,която ме уведоми,че дължа на Кейбъл Тел 300 лв неустойка.Отидох в офис на Кейбъл Тел/Близоо/ и попитах какъв е проблема.Беше ми обяснено,че трябва да отида в централния офис.Те там имали архиви и явно някой не си е свършил работата и не ми е закрил договора в тяхната система.Отидох в централния офис и нелюбезна служителка ми каза,че нищо не мога да направя и задължението ми няма да бъде закрито.Посъветва ме да разговарям с мениджъра след 2 дни,когато щял да дойде в офиса.Въпросът ми е какво мога аз да направя в тази ситуация?Приемо-предавателният протокол ще свърши ли някаква работа?Защо след като съм имала задължения ми звънят чак година и нещо след това?Ако някой отговори и ми даде съвет,ще съм много благодарна!
Трябвало е да прекратите договора. Писмен договор се прекратява писмено с подпис. А не със стискане на ръцете, защото стискането на ръцете сега няма как да го докажете. Вижте в договора какво пише като калуза за прекратяване. Също така дали се прекратява с предизвестие, срочен ли е ...?