Страници: [1]   Надолу
  Разпечатай  
Автор Тема: Жалба от клиент на работодателя към бивш служител  (Прочетена 1380 пъти)
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
sibona
Потребител
*

Карма: +0/-0
Липсва Липсва

Публикации: 1


« : Октомври 30, 2009, 12:53:00 »

Здравейте!
Имам следния казус, като съм страна лично заинтересована по случая!
Имам подадена жалба ,адресирана към мен, от клиент на бившият ми работодател.
Събитието, по която е подадена жалбата към мен от "клиента" е от дата м.05.2008година, а аз не работя в таз ифирма от м.02.2009/тази година/
При въпросният "Работодател", бях дългогодишен служител - 2003година.
Клиента търси от мен пари, за някакво капаро, а аз никога не съм оперирала с пари във фирмата - т.е. изпълнявала съм секретарски задължения, 41152001 и 41912013 по НКИД, тъй като през годините бях преназначавана.
[/u]Въпроса ми към Вас е:
-  има ли давностен срок по случая/ тъй, като събитието е от 2008 година, тогавашният ми работодател не е предявил/то няма и за какво /никакви искания към мен,дори при напускането ми по чл.325 т.1 от КТ ?
- Редно ли е клиент на работодателя ми да изисква нещо от мен, за което аз не съм отговорна по КТ, нито съм го извършвала, като дейност във въпросната фирма и те да пренасочват исканията на клиентите си към мен? Сега 1 клиент. Утре ...,ако бившият ми работодател започне да си "измива ръцете" с мен, какво да правя?


« Последна редакция: Октомври 30, 2009, 01:25:08 от admin » Активен
Страници: [1]   Нагоре
  Разпечатай  
 
Отиди на: