Интернет - кафене за юристи

Гражданско право => Гражданско право => Темата е започната от: compi в Юли 31, 2012, 11:36:26



Титла: Закупен нов телефон с проблеми
Публикувано от: compi в Юли 31, 2012, 11:36:26
На 18.05.2012г закупих нов телефон NOKIA C5-03 който се оказа с дефекти.Закупен е от магазин на Виваком.Вече 3ти път го давам в сервиз и още е там.През това време имам пуснат безплатен интернет към телефона затова че е купен,но немога да го ползвам понеже телефона вече стои 1месец в сервиз.Защо неможе да ми се компенсира този период за интернет докато телефона е в сервиз?Сигурен съм че и след 3тия път като взема телефона от сервиз отново ще има проблеми съдейки по това от първите 2 пъти.Къкво мога да направя по въпроса?  >:(


Титла: Re: Закупен нов телефон с проблеми
Публикувано от: leonskia в Август 01, 2012, 11:17:39
На първо време се запознайте в детайли с възможностите,които ви предлага договора, който сте сключили.Това, което можете да направите е описано там.


Титла: Coment
Публикувано от: Inarsereono в Февруари 09, 2013, 10:06:24
http://fsade.twomini.com/videofilmi-na-angliyskom.html
http://putane.sexyi.am/?c=r&q=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%83%D1%88%D0%B0%D1%82%D1%8C+%D0%BF%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%B8+%D0%B1%D0%B5%D1%81%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BD%D0%BE