Страници: [1]   Надолу
  Разпечатай  
Автор Тема: Как да създадем ангажиращ дизайн за уебсайта си?  (Прочетена 121 пъти)
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
hideboom
Претендент
**

Карма: +0/-0
Липсва Липсва

Публикации: 42


Ел. поща
« : Септември 20, 2021, 12:42:35 »

Творчеството в случая е много важно, но има някои основни правила относно дизайна и потребителския опит, които ще ви помогнат да разширите посещаемостта на уебсайта си, а оттам – растежа на целия бизнес.

Когато създавате или преработвате вашия сайт, имайте предвид следните неща.

Поддържайте оформлението просто

Модерният дигитален дизайн издига на почит простотата, отдалечавайки се от излишните подробности. От гледна точка на потребителя, това прави уебсайтовете по-лесни за навигация, което пък от своя страна води до по-приятно изживяване.

Колкото по-простичко е оформлението на вашия уебсайт, толкова по-добре. Това не означава, че трябва да е скучно, но определено трябва да се съсредоточи върху най-важното. Изчистените, функционални оформления улесняват зареждането, навигацията и използването на сайта ви на различни платформи и устройства.

Направете навигацията лесна

Ако искате посетителите да прекарват много време на вашия сайт, трябва да ги улесните да се придвижват. Може да е изкушаващо да направите нещо креативно с дизайна, но простотата и интуитивната информационна архитектура са по-важни.

Направете менютата си стандартни на външен вид, това помага на читателите ви да се чувстват комфортно, докато се движат из целия сайт.

Използвайте ясни призиви за действие

Какво бихте искали да правят посетителите на сайта? Да купуват продукти? Да се регистрират за имейл бюлетин? Да дарят за дадена кауза?

Помислете за призивите си към действие. Проектирайте ги по начин, който да ги откроява в очите на посетителите, които преглеждат вашия уебсайт. Ако използвате бутони в дизайна си, уверете се, че текстът е кратък и директен.

Така например Световният фонд за дивата природа използва ярки бутони заедно с навигационната си лента, призовавайки посетителите да даряват и осиновяват, заедно със силни призиви за действие в цялото им съдържание.

По-малко съдържание е повече

Използвайте това, което знаете за посетителите си, за да насочите вниманието им към вашите продукти. Показвайте само текстовите и визуалните елементи, върху които искате те да действат.
Източник топновини
Активен
Страници: [1]   Нагоре
  Разпечатай  
 
Отиди на: