Страници: [1]   Надолу
  Разпечатай  
Автор Тема: Закупен нов телефон с проблеми  (Прочетена 2288 пъти)
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
512: loadMemberContext(): member id 12563 not previously loaded by loadMemberData()
Файл: /home/lawsbgco/public_html/forum/Sources/Load.php
Линия: 969
compi
Потребител
*

Карма: +0/-0
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Публикации: 1


Ел. поща
« : Юли 31, 2012, 11:36:26 »

На 18.05.2012г закупих нов телефон NOKIA C5-03 който се оказа с дефекти.Закупен е от магазин на Виваком.Вече 3ти път го давам в сервиз и още е там.През това време имам пуснат безплатен интернет към телефона затова че е купен,но немога да го ползвам понеже телефона вече стои 1месец в сервиз.Защо неможе да ми се компенсира този период за интернет докато телефона е в сервиз?Сигурен съм че и след 3тия път като взема телефона от сервиз отново ще има проблеми съдейки по това от първите 2 пъти.Къкво мога да направя по въпроса?  Ядосан
Активен
leonskia
Модератор
Джедай
****

Карма: +38/-1
Липсва Липсва

Публикации: 526



WWW Ел. поща
« Отговор #1 : Август 01, 2012, 11:17:39 »

На първо време се запознайте в детайли с възможностите,които ви предлага договора, който сте сключили.Това, което можете да направите е описано там.
Активен

Dixi et animam salvavi