Много се извинявам, ако пиша в грешен раздел, но никъде не успях да прочета отговор на въпроса си и ще съм безкрайно благодарен на нечие съдействие!
Въпросът ми е чисто технически, относно вписване на промяна на обстоятелство на ООД, а именно - промяна на седалище и адрес на управление на ООД. Като документи ми е ясно какви трябват (протокол от решение на ОС, препис на дружествения договор, декларация еди каква си за истинността на заявените обстоятелства), обаче ме притеснява форматът А4. Има само един набор от полета, където да се попълни адресът на седалището, и отстрани има отметка "заличено". Ако бяха два набора от полета - ясно (попълвам стария адрес с цъкната отметка "заличено" и попълване отдолу на новия адрес), обаче сега се колебая между следните два варианта:
1) Да принтирам два пъти тази страница и на единия екземпляр да попълня стария адрес + отметката "заличено", а на втората страница - новия адрес;
2) Да попълня директно новия адрес и това е.
Благодаря предварително и отново се извинявам за глупавия може би технически въпрос!
Пишете само в тези полета, където има промяна. Т.е. втория вариант.