Здравейте,
Имам следния проблем : управител съм на фирма, занимаваща се с търговия с компюютри и части за тях. Фирмата има онлайн магазин -
http://www.comsec.bg. Имаме няколко случая вече на поръчки от клиенти, които след доставката на поръчаните стоки не приемат поръчката или ако са пожелали да я получат от магазина ни, не идват да я вземат.
Знам, че клиента има право да откаже поръчка, но в случая става въпрос за един и същи клиент, който вече 3 път ни върти този номер. Всеки път след фалшива поръчка достъпът до онлайн магазина за този клиент се блокира, но той сменя данните си и се регистрира отново с друг e-mail и отново прави поръчка. При позвъняване от нашите служители за да потвърди поръчката си той потвърждава че ще я получи. След като поръчката е изпълнена и клиента е уведомен по телефона, че стоката го очаква, клиента си изклюючва телефона и не може да бъде открит повече.
Според мен това е вид измама и то умишлена.
Моля за съдействие как да процедирам с този клиент и има ли законов начин да се търси наказание за такива като него ?