Страници: [1]   Надолу
  Разпечатай  
Автор Тема: Завишена сметка от Глобул!  (Прочетена 3130 пъти)
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Нора Тодорова
Потребител
*

Карма: +0/-0
Липсва Липсва

Публикации: 1


« : Ноември 27, 2010, 05:45:44 »

Здравейте,имам голям проблем с доста завишена фактура издадена от Глобул.Миналата година реших да си взема устройство за Интернет от Глобул, като сключих договор за 1 година с мес.такса 36 лв., за пакет от 4000 MB. Ползвах услугата около 3-4 мес.и установих,че не мога да изразходвам дори половината от включените в пакета 4000 МВ-та, като следих внимателно трафика, който ми отчита устройството, което ми беше предоставено от тях.На четвъртия месец при опит да се свържа с Интернет разбрах, че е спряна картата и са ми начислили сметка около 400 лв. за превишен трафик.Отидох в офис на Глобул и от там ми казаха, че сигурно съм ги изразходвала без да знам от ъпдейтване на програми.Казах им, че аз нямам автоматичен ъпдейт, а съм го задала така,че винаги да пита преди да започне да се инсталира,при което аз съм давала отказ.Подадох жалба, в която исках да ми се издаде подробна разпечатка, от която да ми стане ясно дали наистина, аз съм изразходвала това превишение.На жалбата ми отговориха с общи съвети как да ползвам устройството.Явно така отговарят на всички само променят името на получателя.На всичко отгоре ми спряха и другата СИМ карта,която беше за разговори и на нея ми начислиха неустойка по договора 78 лв. и 100 лв. на тази за интернета.Не мога да разбера, как хем те ми прекратяват договора, хем аз им дължа неустойка!!!???Пуснах втора жалба, на която ми отговориха,че информацията, която се вижда в устройството, което те предоставят била ориентировъчна, а вярната била във фактурата, която издавали.Освен това в подробната разпечатка се вижда само дата,час,МБ-ти и цената.Никаква информация за това от кой IP адрес или устройство са дошли!!!Те не съхранявали такава информация!!!А аз как мога да докажа тогава,че в този час и на тази дата не съм ползвала устройството!!!Това, че успорвам фактурата не ме освобождавало от плащането.С две думи, аз да платя, а после да се жалвам колкото си искам!!!Управителят в единия от офисите им, ми сподели, че много от клиентите им се жалвали точно по същата причина като мен и на част от тях са им сторнирали задълженията.Сега са предали вземането на сумата на друга фирма, която ми изпраща писма, а след като им се обадих, започнаха и по телефона да ме притесняват. Моля ви за помощ да ме посъветвате какво да направя от тук нататък!Аз работя в банка и се притеснявам, че могат да ми запорират сметката и нищо не мога да направя срещу тези мошенници!!! Плачещ Плачещ
Активен
Страници: [1]   Нагоре
  Разпечатай  
 
Отиди на: