Страници: [1]   Надолу
  Разпечатай  
Автор Тема: Рекламация на телефон  (Прочетена 4387 пъти)
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
mitko404
Потребител
*

Карма: +0/-0
Липсва Липсва

Публикации: 1


Ел. поща
« : Ноември 15, 2009, 11:51:07 »

купих си телефон 5530 от германос на 23 август на 23 септември се разваля телефона и го давам на ремонт но като го връштат без българско меню пак го дават на ремон след това го връщат с намалени звуци пак го давам на ремонт след това го връщат и пак прави същия проблем както парвия пат стана месец още не ми го вращат какво мога да направя щото те ми казват че ще ми сменят всички части пак аз искам нов телефон какво трябва да направя щото стана месец телефона не се враща чакат да му сменят частите пак имат в наличност там такива телефони как може да ми дадат нов или да ми варнат парите щото този телефон 2 месеца е при тях аз не го ползвам 4 пати отива на ремонт и все нещо му има кво да им кажа 4е да ги сплаша да ми дадат нов или мога ли да ги осадя щото не са спазили оговорката за 1 месец става ве4е повече от месец и два дена кво да направя посаветваите ме на емил dechev_hhh@abv.bg blagodarq predvaritelno
« Последна редакция: Ноември 16, 2009, 01:45:20 от Rose » Активен
Rose
Модератор
Джедай
****

Карма: +23/-1
Липсва Липсва

Публикации: 494



« Отговор #1 : Ноември 16, 2009, 01:45:48 »

Валидна рекламация, свидетели, иск в съда. Това е:)
Активен

DEKAH
Самурай
****

Карма: +19/-1
Липсва Липсва

Пол: Мъж
Публикации: 123



Ел. поща
« Отговор #2 : Февруари 15, 2010, 10:36:10 »

Германос са едни от най-големите мошеници, които знам. Дневника за рекламации им е в електронен вариант и винаги могат да коригират датата, на която сте занесли телефона за ремонт, за да не ви го сменят, или да ви върнат парите. Пускал съм сигнали до КЗП. Те не благоволяват да присъстват на помирителните заседания, които комисията организира с цел изясняване на проблема.

Единственото решение - ако имате по някакъв начин да удостоверите датата, на която сте занесли телефона за ремонт, за да докажете, че е изтекъл повече от 1 м. и да си ги съдите.

Германос пари не връщат и телефони не сменят!
Активен

Безразлично...?! Чувствам се ОТЛИЧНО!
Pumuckl
Специалист
Джедай
***

Карма: +14/-1
Липсва Липсва

Публикации: 255



« Отговор #3 : Февруари 15, 2010, 11:17:50 »

Затова като се прави рекламация - винаги с другарче /свидетелче/, а най-добре в писмен вид срещу подпис на управител.
Активен

Цитат на: DEKAH
Другите неща трябва да ги знае юриста на фирмата. Ако няма такъв - да си наемат.
Входни врати
Страници: [1]   Нагоре
  Разпечатай  
 
Отиди на: