Страници: [1]   Надолу
  Разпечатай  
Автор Тема: Събрание на етажна собственост. Отчет за разходите.  (Прочетена 1758 пъти)
0 Потребители и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
perla
Потребител
*

Карма: +0/-0
Липсва Липсва

Публикации: 2


Ел. поща
« : Септември 14, 2009, 09:42:55 »

Здравейте, имам следния проблем: в кооперацията ни не е провеждано събрание и не е давана отчетност на изразходваните средства от около 7 години, а се събира месечна вноска извън обикновените разходи. Поисках събрание от управителя преди 2 години, още няма такова. Посъветвайте ме какво да правя. Когато попитах в коя банка е сметката ни, ми отговориха че не е моя работа. Вече се съмнявам че има такава
« Последна редакция: Септември 14, 2009, 09:57:43 от admin » Активен
Pumuckl
Специалист
Джедай
***

Карма: +14/-1
Липсва Липсва

Публикации: 255



« Отговор #1 : Септември 14, 2009, 10:43:05 »

Ок, то е ясно че тези "управители" са най-хитрите далавераджии, но въпроса е дали имат мярка и другите обитатели ще направят нещо ако управителят излезне извън мярка.

Основният въпрос е колко собственици сте тези, които искате отчета? Трябват ви най-малко 20 на сто идеални части от общите части на сградата.

В дневния ред на събранието, което ще свиквате да пише, че ще се даде писмен отчет на извършените разходи през миналата година. Управителят е длъжен да ви даде. Пратете му и покана, която е отделно от поканата за събранието. Най-добре е писмената покана да е от адвокат. Струва пари, но върши работа, най-малкото защото щом някой е решил да ангажира адвокат, то същият е заплатил за това. А щом плаща - значи е сериозен.
Активен

Цитат на: DEKAH
Другите неща трябва да ги знае юриста на фирмата. Ако няма такъв - да си наемат.
Входни врати
Страници: [1]   Нагоре
  Разпечатай  
 
Отиди на: